hoe verwijder je mcafee op windows 8.1?

dus ik heb orange in frankrijk en ik wil antivirus Orange activeren maar zo lang die mcafee eropstaat gaat dat niet omdat je geen 2 antivirussen kan hebben hoe verwijder ik McaFee voor windows 8.1

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
SimonV
10 jaar geleden
Misschien kun je toevoegen aan je vraag of iemand weet hoe dit in het frans werkt: •In het Start scherm typ je Programma’s en onderdelen
(Als het niet zichtbaar is klik je op "Instellingen" in de lijst rechts.)
•Klik op Programma’s en onderdelen in de linker lijst.
•Selecteer McAfee Security Center.
•Selecteer "verwijderen" en volg de instructies. Stap 2 - Download en run MCPR.exe
1.Download MCPR.exe naar je bureaublad.
http://download.mcafee.com/products/licensed/cust_support_patches/MCPR.exe
2.Sluit alle vensters (ook deze).
3. Rechtsklikken op MCPR.exe en "Uitvoeren als administrator" kiezen.
4. Dubbelklik op MCPR.exe.
5.Vul de code in.
6.Herstart je pc na de boodschap : Removal Complete. antimalwarehelp.be/ned/McAfee_verwijderen.html
SimonV
10 jaar geleden
Misschien heb je iets aan dit Franse filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=olFc-U4yZRo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV je bent fantastisch!!! ik zal straks proberen dankje!!

Antwoorden (1)

•In het Start scherm typ je Programma’s en onderdelen
(Als het niet zichtbaar is klik je op "Instellingen" in de lijst rechts.)
•Klik op Programma’s en onderdelen in de linker lijst.
•Selecteer McAfee Security Center.
•Selecteer "verwijderen" en volg de instructies.

Omdat je een Franse versie hebt, zie dit voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=olFc-U4yZRo

Stap 2 - Download en run MCPR.exe
1.Download MCPR.exe naar je bureaublad.
http://download.mcafee.com/products/licensed/cust_support_patches/MCPR.exe
2.Sluit alle vensters (ook deze).
3. Rechtsklikken op MCPR.exe en "Uitvoeren als administrator" kiezen.
4. Dubbelklik op MCPR.exe.
5.Vul de code in.
6.Herstart je pc na de boodschap : Removal Complete.
SimonV