Kan je een iPhone met Zoek Mijn iPhone traceren als deze uit staat?

Kan je als je iPhone of Macbook etc. gestolen is deze traceren met Zoek Mijn iPhone (Of die voor de Mac) als het erop is geinstalleerd wanneer het apparaat zelf uitgeschakeld is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.4K

Het beste antwoord

nee dit kan niet je iphone ipod touch ipad of wat je ook hebt moet aan staan want hij moet een gps signaal uitzenden en dat doet hij niet als hij uit staat als je nog meer vragen hebt over apple producten moet je het maar aan mij vragen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee dat kan niet, dan moet je je locatie dinges aan hebben staan als je telefoon uitstaat staat dat dus ook uit.... ik had hetzelfde probleem