Wat is een betrouwbare en perfect anti-spyware software?

Hallo ik zat laatst op de officiële FBI website en er stond toevallig Protect your computer en toen stond er "get a good anti-spyware software" weet iemand een goede anti-spyware software? GEEN MalwareBytes dat heeft een keer mijn computer kapot gemaakt dus weet iemand een goede die gratis is en GEEN MalwareBytes heet?

Toegevoegd na 11 uur:
ik heb al anti-virus (AVG) maar geen anti-spyware

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou daarvoor bijvoorbeeld het gratis Windows programma 'windows defender' kunnen gebruiken. http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/products/features/windows-defender
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ad-Aware is een goed programma. Daar is ook een gratis versie van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo!

Ik gebruik een virusscan. Hij verwijderd virussen en spyware dus ook. Hij heet Advanced System Care 7. Hij is gratis.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Groeten, MoosMas.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap niet hoe malwarebytes je computer kapot heeft gemaakt.
Ik gebruik het zelf en het is perfect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het had mijn Explorer.exe verwijderd en meer belangerijke files had via taakbeheer terug naar fabrieks instellingen moeten zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@DarkGamer47
Dit komt door, als jij een virus, een "RAT" Remote Adminastration Tool download.
Infecteerd deze bestanden, zodat op iedere boot het virus wordt gerunned.
Blijkbaar zat dit virus dus in Explorer.exe en heeft malwarebytes het verwijderd.