Krijg steeds fout melding van microsoft dat windows 7 niet legitiem is , is dat een probleem?

ik heb windows 7 geinstaleerd van een CD van een oude pc van 2009.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Als je de oude PC met Windows 7 samen gekocht hebt, zal het om een OEM-versie gaan. Die werkt niet op een andere pc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar ik kan de pc ondanks die fout melding wel gebruiken,of is het onveilig.Hervie

Het beste antwoord

Ja, dit is zeker een probleem. Je wimdows is waarschijnlijk vervalst of verkeerd geactiveerd. Je kan proberen windows opnieuw te installeren of een nieuewe cd kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is dus ook illigaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik koop nieuwe pc, , Bedankt voor jullie reacties. Hervie

Andere antwoorden (1)

Als je de CD hebt gebruikt van W7 die bij je oude PC zat (een DELL, HP of Acer of zo?) dan mag je die niet gebruiken op een andere PC. Lees alles hierover in Bron hier beneden.