Wat moet je doen als je de antwoorden niet meer weet op de beveiligingsvragen van je Itunes-account?

Het is volgens mij nieuw dat als je muziek wilt kopen, je niet alleen nogmaals je wachtwoord moet invullen, maar nu ook je beveiligingsvragen moet beantwoorden voor de downloading voltooid is. Maar de antwoorden weet ik dus niet meer. Ik hoop dat iemand kan helpen!

Antwoorden (1)

Die kan je opnieuw instellen ! Op de Apple site als je inlogt kan je daar aanpassen dat je aangeven dat je je inlog gegevens niet meer weet en je vragen aanpassen !