Ik heb iets van marktplaats gekocht en het enige wat ik ontving was een lege envelop, wat zijn mijn rechten en wat kan ik het beste doen??

Echt raar?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de afbeelding voegt goeievraag niet toe :(? maar serieus wat kan ik nu doen ik ben gewoon afgezet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar gaat het om? Toegangskaartjes oid? Denk aan een misverstand, aangezien het niet logisch is dat een oplichter wel de moeite neemt om een lege envelop op te sturen. Kan me nog herinneren dat ik ooit een envelop kreeg met verjaardagsgeld van mijn oma, de envelop was leeg :-P misschien is zoiets voorgevallen, neem contact op met de verkoper
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
om een kabel voor een headset( +/- €10,-), ik heb zijn moeders nummer via via via op het internet gevonden en haar gesproken en verteld dat als ik vandaag niets hoor ik meteen aangifte ga doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb je met paypal betaald?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had deze vraag niet eens gesteld als ik met paypal had betaald.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aangifte doen tegen iemand die al 7 jaar actief is bij marktplaats? Neem eerst (op een normale) manier contact op met de verkoper. Waarschijnlijk is het gewoon een misverstand.
Zoals pamabo ook al zegt, het is niet logisch dat een oplichter wel de moeite zou nemen om een lege envelop op te sturen. In welke staat was de envelop, was deze wel heel of was deze kapot?

Antwoorden (2)

Marktplaats contacteren wegens oplichting en als het goed is kun je ook de advertentie beoordelen als "niet betrouwbaar" is volgens mij een knop voor ergens aan de rechterkant.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In geval van oplichting moet je altijd aangifte doen bij de politie. Kijk ook hier eens http://marktplaatsoplichting.nl/