Veel veiliger kan niet, lijkt me.
Je hebt kopersbescherming: als je het product niet ontvangt, krijg je het geld van Paypal terug.
SimonV
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zou veilig moeten zijn want in principe biedt paypal kopersbescherming.

In werkelijkheid zitten de voorwaarden van paypal vol tegenstrijdigheden waardoor zij soms onder de te bieden kopersbescherming uit muizen. (dit heb ik helaas al zelf mogen ervaren).

Wil je nog veiliger betalen kan dat via een creditcard met verzekering, in principe kunnen zij in zulk geval hetzelfde als paypal maar zijn dan wel te vertrouwen.

Wil je dubbele bescherming, want dat kan ook, dan betaal je met een creditcard via paypal.