Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op mijn iphone 3gs het juiste wachtwoord invoeren van mijn wifi netwerk?

Er is onderhoud gepleegd aan het netwerk. Na het onderhoud vroeg mijn telefoon om het wachtwoord in te voeren. Ik heb het verkeerde wachtwoord gebruikt. Nu staat er bij 'instellingen' dat er verbinding is. In het scherm staat echter 3G. Ik durf nergens op te klikken bij instellingen, bang dat ik het hele netwerk opnieuw moet installeren. Dank alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
969

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je het nieuwe wachtwoord kent? Zo ja ga naar (op je iPhone)instellingen - wifi en klik op je huidige wifi netwerk en klik op netwerk vergeten. Nu gewoon op nieuw zoeken kies het juiste wifi netwerk en vul het juiste wachtwoord in. Dat zou moeten werken. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top! Hij doet het weer.

Andere antwoorden (1)

Klik op het pijltje naast de verbinding dan op dit netwerk vergeten en dan kan je het goede wachtwoord invoeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding