Hoe kan ik op mijn iphone 3gs het juiste wachtwoord invoeren van mijn wifi netwerk?

Er is onderhoud gepleegd aan het netwerk. Na het onderhoud vroeg mijn telefoon om het wachtwoord in te voeren. Ik heb het verkeerde wachtwoord gebruikt. Nu staat er bij 'instellingen' dat er verbinding is. In het scherm staat echter 3G. Ik durf nergens op te klikken bij instellingen, bang dat ik het hele netwerk opnieuw moet installeren. Dank alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je het nieuwe wachtwoord kent? Zo ja ga naar (op je iPhone)instellingen - wifi en klik op je huidige wifi netwerk en klik op netwerk vergeten. Nu gewoon op nieuw zoeken kies het juiste wifi netwerk en vul het juiste wachtwoord in. Dat zou moeten werken. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top! Hij doet het weer.

Andere antwoorden (1)

Klik op het pijltje naast de verbinding dan op dit netwerk vergeten en dan kan je het goede wachtwoord invoeren