Kunnen hackers/virussen/spyware foto's of filmpjes die op je computer staan verspreiden?

Ik heb een Apple en het had vroeger geen firewall en ook geen anti virus of virusscanner.
Is het dus mogelijk dat hackers,virussen of spyware foto's of filmpjes verspreid hebben of op internet gezet hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan mogelijk zijn. Omdat je computer ''open'' had staan hadden de hackers alle gelegenheid om dingen te doen. Dus ze kunnen je filmpje hiermee stelen.