Kan men zijn e-mails met iemand delen???

Iemand zegt dat zijn zoon (woont elders) zijn e-mails kan inkijken,dus geen privé berichten sturen,kan dat?????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dan zou ik die persoon aanraden om een Outlook- of Gmail-account erbij aan te maken, zodat hij daarop wél privéberichten kan ontvangen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja,dat kan.
In mijn geval kent mijn broer mijn inloggegevens en wachtwoord en die kan dat zo doen.
Maar ik vind dat geen probleem omdat ik hem vertrouw.
Edraket
10 jaar geleden
Ik ken jullie situatie natuurlijk niet, maar als iemand zo iets zegt dan zou je voor "zoon" ook "partner" kunnen lezen.
Oppassen!!!!

Het beste antwoord

Dat kan alleen als de mails doorgestuurd worden naar de zoon, een andere mogelijkheid om niet alles te laten lezen, is er niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Jawel Crea, mijn zoon kan op ieder moment van de dag op mijn computer om me te helpen. Daar hoef ik hem geen toestemming voor te geven. Ik ben oud en niet zo erg handig, dus heeft hij het zo geregeld dat hij zowel bij mijn man als bij mij altijd correcties kan aanbrengen en hulp kan bieden.
Als de zoon van deze mevrouw/meneer dat geregeld heeft zonder toestemming te vragen is dat heel wel mogelijk.
Ik vertrouw mijn zoon volkomen, maar hij zou van alles uit kunnen spoken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, het probleem blijft dan wel dat de zoon ook de priveberichten kan lezen en daar gaat het om.
ronron1212
10 jaar geleden
Dus crea hoeven de mails dus niet door gestuurd te worden met de toegang via de inlog naam en het wachtwoord kan hij op elke computer gewoon de mails lezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ronron, degene die de berichten ontvangt, stuurt ze door naar zijn of haar zoon en zo kan de zoon de e-mails lezen. Dat is de enige manier waarop hij alleen zijn of haar prive mails niet kan lezen.
ronron1212
10 jaar geleden
crea dit staat er Iemand zegt dat zijn zoon (woont elders) zijn e-mails kan inkijken,dus geen privé berichten sturen,kan dat????? Dat kan door dat hij de toegangscode en het wachtwoord kent daarom wil die persoon geen prive berichten zenden omdat die dan gelezen kunnen worden. Het is een kwestie van het instellen van de goede provider en je kunt er bij als je alles weet.
ronron1212
10 jaar geleden
crea de persoon kan namelijk aangeven dat de berichten bij de provider blijven staan.

Andere antwoorden (3)

Als die zoon de inlog codes weet dan kan dat anders is dat niet mogelijk.
10 jaar geleden
Dat zou kunnen als zijn zoon de inlog gegevens weet, of het kan zijn dat die zoon een goeie hacker is. meer kan het niet zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk kan dat.

Zo zou je bv beide een en hetzelfde email adres kunnen gebruiken. En als de email provider IMAP ondersteund kun je makkelijk overal waar een internet verbinding is erin kunnen.

Kan ook zijn dat de zoon de pc's van familie onderhoud. Goede kans dat er dan zoiets als teamviewer, dus een remote desktop applicatie op staat. Dat icm een email cliënt die niet elke keer weer om een wachtwoord vraagt geeft ook makkelijk toegang.

Natuurlijk is er ook nog een goede kans dat de zoon de email account voor pa heeft opgezet en zo dus gewoon de gegevens weet. Zeker als oudere nu niet bepaald handig zijn met dit soort zaken kan het een ontzettend struikelblok zijn om bv een wachtwoord te veranderen. Dus dan hou je ook zo'n situatie.