Enkele kabelaars geven aan mijn wifisignaal te delen, zonder dat ik daar invloed op heb. Hebben die delers hetzelfde IP-adres als ik?

Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor hetgeen die meelifters downloaden, etc. Dus kan ik het niet blokkeren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Geen probleem: Het WifiSpots netwerk en uw privénetwerk zijn totaal van elkaar gescheiden. Het Ziggo Wi-Fi modem is in staat om twee verschillende netwerken uit te zenden, met elk hun eigen beveiliging. Alle gebruikers van WifiSpots krijgen een eigen gebruikersnaam en wachtwoordcombinatie en een eigen IP-adres. Hierdoor is elke gebruiker bij ons bekend en maakt het niet uit op welke WifiSpot iemand inlogt. In geval van misbruik weten we precies wie dit is geweest. Lees alle veelgestelde vragen hier: https://www.ziggo.nl/#klantenservice/internet/diensten/wifispots Toegevoegd na 6 minuten: Je bent dus niet verantwoordelijk en je hoeft er ook niet aan mee te doen: WifiSpots is beschikbaar voor alle klanten met een Ziggo Internetabonnement. Wilt u uw eigen WifiSpot aan- of uitzetten? Dat kan gemakkelijk via Mijn Ziggo, onder het kopje Internet van Mijn Instellingen. Als u WifiSpots uitzet, kunt u echter zelf geen gebruik meer maken van WifiSpots.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100