Zijn de links van Prijsvragen.nl veilig en betrouwbaar?

Ik wil graag meedoen aan prijsvragen op Prijsvragen.nl . Ik weet alleen niet of de links naar de prijsvragen veilig en betrouwbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (3)

De site is een doorlinkpagina. Dus kunt beter afvragen of de site waarop de prijsvraag staat betrouwbaar is. En wat is betrouwbaar? Het zijn "gratis" prijsvragen op internet. Ikzelf ben daarin toch vaak afwachtender. De kleine lettertjes goed lezen, soms wordt je e-mailadres dan gebruikt voor reclamedoeleinden voor zichzelf of voor derden etc. Of er zitten andere dingen achter.

Soms kun je ook wel eens kijken bij sites die van reacties van anderen een database aanleggen. Ook dit is met een korrel zout te nemen, maar geeft soms een indruk. Een voorbeeld is Trustpilot.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zullen vast wel veilig zijn, ik heb zelf ook een tijdlang dat soort pagina's bezocht.
Wel een tip: maak er een apart mailadres voor aan, Hotmail ofzo, want je komt om in de spammail, als je een paar keer je mailadres achtergelaten hebt. Op die manier verdrinkt je belangrijke mail niet in een zee van spam
10 jaar geleden
De meeste links leveren de site eigenaar een provisie op per ingevulde prijsvraag. De voorwaarden per prijsvraag zijn verschillend. Lees dus altijd goed de voorwaarden voor je mee doet.

Vaak geef je naast het meedoen aan de prijsvraag ook toestemming voor het gebruik of doorverkopen van je telefoonnummer en adresgegevens voor reclamedoeleinden. Houd er rekening mee dat je je privacy prijs geeft en veel ongewenste reclame kan ontvangen of dat je telefonisch wordt benaderd.