Hoe kan ik mijn facebook en alles in de database(geschiedenis) per definitie verwijderen?

Ik heb al een hele tijd facebook en ik heb er ontzettend veel plezier van gehad, maar ik heb besloten om mijn account per definitie te laten verwijderen.

Het is voor mij ontzettend belangrijk vanwege privé omstandigheden en omdat ik een hoop dingen achter me wil laten.

Nu is mijn vraag; ''Kan ik mijn facebook op alle fronten per definitie laten verwijderen zonder dat daar nog íéts over te vinden is op internet?,''

En daarmee bedoel ik dat je oneindig moet googlen wil je er nog informatie van ondervinden.

Groeten van Iris.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ter toevoeging: Ik wil mijn facebook het liefst morgenochtend dus helemaal weg hebben!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
Facebook wil graag al je data hebben, dus dit kun je niet zomaar verwijderen.
Sowieso is je account niet in 1 dag weg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan je account deactiveren op facebook, maar dat is niet volledig verwijderen, daarbij doet google er maximaal 3 maanden over om de zoek database te updaten, dus gegevens die niet meer op het internet staan kunnen maximaal 3 maanden na verwijdering nog steeds terug worden gevonden in google
fremar
10 jaar geleden
http://www.pepermunt.net/chatten/facebook-profiel-verwijderen.html

Antwoorden (2)

Stap 1
Log in op Facebook.
Stap 2
Kom nu terug naar dit bericht en klik op deze link: https://www.facebook.com/help/delete_account
Stap 3
Je krijgt hier een waarschuwing te zien. Klik op “Verzenden”
(Als je Facebook in het Nederlands hebt ingesteld.)
Stap 4
Je krijgt hier nog een laatste waarschuwing.
Voor de zekerheid moet je je wachtwoord nogmaals invullen.
Stap 5
Je Facebook account zal nu binnen 14 dagen verwijderd worden.
Je kunt nu in deze 2 weken opnieuw inloggen, waardoor je account weer opnieuw geactiveerd wordt.
Tip: beter minimum 3 weken niet meer inloggen.

Let op!
- Als je account verwijderd is zul je deze NIET meer terug kunnen krijgen.
Al je vrienden, games en berichten op je prikbord zullen weg zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Facebook zal alle gegevens van je bewaren.

Ook nadat jij je Facebook account hebt opgezegd. Je kan bij Facebook (verstopt op de Facebook pagina's) verzoeken om alle gegevens over jou naar je toe te sturen (zie bijlage).

Het is maar de vraag of je alles te zien krijgt.