ik heb Ukash virus, hoe verwijder ik het? ik kan ook niet in veilige modus op internet.

ik heb op internet opgezocht dat als je windows opstart in veilige modus met toegang tot internet, je op t internet antivirus kunt downloaden en t zo kunt verwijderen. Maar als ik windows opstart in veilige modus met toegang tot internet, krijg ik nog steeds de blokade van Ukash! en dan kan ik nog steeds niets. Ik kan wel veilige modus met toegang tot CMD. is er een mogelijkheid om Ukash te verwijderen in CMD? Als ik de blokkade op mijn scherm heb, en ik cntrl-shift-escape doe, gaat het taakbeheer knipperen. Dan zie ik dat het programma: A Ieiri is geactiveerd. Is het niet mogelijk dit programma via CMD te verwijderen? of bestaat Ukash uit meerdere programma's? ik voeg een foto toe met de blokkade die ik te zien krijg.

Toegevoegd na 54 minuten:
ik kan ook niet, als ik de laptop opstart, naar het bootmenu om vervolgens te booten met een voorbereidde usb stick met bijvoorbeeld hitman kickstart. Ik heb allen f2 en f4: recovery en setup. recovery is samsung recovery voor basis herstelling, dit werkt niet. f4 is setup. dan krijg je een ingewikkeld menu, daar staat wel een kopje met boot, maar ik kan nergens mijn usb selecteren

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb nu gevonden hoe ik met hitman kickstart op een usb stick, de laptop opstart mbv de usb stick, maar dan loopt de laptop vast tijdens het opstarten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet of het wat helpt maar het is mogelijk een antwoord.

Probeer je computer eens op te starten in veilige modus ZONDER internet mogelijkheden. Ga dan op een andere computer en download MBAM dit is een gratis en goed mailware programma. Als je dit hebt gedownload dan zet je dit op een stickje en dan op je eigen computer installeren en draaien zonder met internet in contact te zijn geweest.

Ik heb hier nog een makkelijk stappen plan. Dit is alleen van toepassing als de veilige modus zonder internet mogelijkheden geen virus vertoont!

1.Sluit je computer af
2.Druk de F8 toets in tijdens het opstarten
3.Het opstartvenster veilige modus verschijnt.
4.Selecteer veilige modus zonder internet opties.
5.Ga naar een ANDERE computer en download MBAM.
6.Zet de SETUP van MBAM op je usb-stick.
7.Ga terug naar je computer die in veilige modus is opgestart.
8.Steek de usb-stick in de computer.
9.Installeer MBAM.
10.Draai MBAM en scan VOLLEDIG op virussen.

Ik hoop dat het lukt, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het staat hoe je het kan doen http://www.surfright.nl/nl/kickstart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hitman pro (trail) in de veilige modus installeren.
Deze haalt de virus eraf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://dl.surfright.nl/HitmanPro_x64.exe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hadden het zelfde probleem hitman heeft hem verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gelezen dat als hij vastloopt dat je hem op een cd moet zetten.