ik sluit mij aan bij de vorige twee antwoorden: Truecrypt werkt goed. Enige nadeel is dat je de usb-stick niet zomaar uit de pc kunt trekken. Eerst moet je het volume unmounten alvorens je de stick uit de pc kunt halen.

Ik heb al meegemaakt dat de USB-stick waardeloos werd toen ik hem er zonder na te denken uit trok.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, DriveCrypt is een goeie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, zie onderstaande bron bijvoorbeeld, er zijn er nog wel meer te vinden via Google bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik True Crypt (Freeware)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf gebruik ik Truecrypt. Een Freeware programma geschikt voor Windows, Mac en Linux.