is logmein hamachi veilig?

logmein hamachi is dat veilig (geen virussen en problemen?)

Toegevoegd na 20 minuten:
ik wil het gaan gebruiken voor een minecraft-server

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedank, ik wacht wel op meer antwoorden (voor de zekerheid)

Het beste antwoord

Hamachi word gebruikt om een privé verbinding op te stellen tussen jou en een kennis of vriend.

De enige manier waarop het onveilig zou worden is als je met iemand een verbinding opsteld die je niet kent (Iemand die je pas hebt leren kennen online)

Die persoon zou dan mogelijks in jou computer kunnen binnengeraken.

Als Hamachi gebruikt om LAN games te spelen bekijk dan zeker eens Tunngle
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks voor de info

Andere antwoorden (2)

Het is redelijk veilig, het enigste nadeel is dat als je het eenmaal op je computer hebt gezet, er het er weer heel moeilijk afgaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het zelf op macbook nog nooit problemen gehad alleen je moet niet zomaar met een onbekende gaan chatten etc. Als je windows hebt dan is het van de officiële site gewoon virusvrij