Heeft iemand ervaring met de webshob Bespaarbazaar.nl?

Ik wil graag iets bestellen op deze website, hij ziet er betrouwbaar uit en er staat een Thuiswinkel Waarborg logo en THuiswinkel Waarborg artikelen waarin staat dat deze webshop prijzen gewonnen heeft. Maar is deze site nu betrouwbaar of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik ken de site niet, dus ik kan geen antwoord geven op je vraag :-)
Jij vraagt naar ervaringen. Als ik de site verder door lees, kom ik geen rare verhaspelde NL teksten tegen. Het bedrijf heeft een adres, KvK nummer, telefoon nummer.
Dat is dus al een + Ik kom een negatieve referentie tegen op een neutrale site, waar op gereageerd is door Bespaarbazaar.nl: Bedankt voor uw bericht. Zonet zag ik dat u dit bericht ook geeft gestuurd aan onze klantenservice. Vandaag krijgt u een retourformulier per mail waarmee u de battery charger kosteloos retour kunt zenden.
We hebben verder nog geen klachten gehad over dit product, enkel positieve reacties. We nemen dit product graag terug voor nader onderzoek. U kunt op het formulier aangeven of u een nieuwe charger wenst of uw geld terug.. Dus dat is netjes. Dit is de site met de referenties:
http://www.trustpilot.nl/review/www.bespaarbazaar.nl Lijkt me al met al een prima bedrijf om iets te bestellen.

Antwoorden (1)

Ik heb daar al een paar keer naar grote tevredenheid besteld. Spullen worden netjes, op tijd en in goede staat geleverd. Bij mij staat hij dus al in het rijtje betrouwbare webshops.