Hoe krijg ik die vervelende pop-up weg die de site van GV stoort?

Onder aan de GV pagina komt middenvoor een kleine advertentie die meldt dat mijn computer traag is. Larie. Verder zijn er 6 berichten voor me. Klets. Ik wil niet op de infoknop van die pop up drukken, weet niet wat er dan gebeurt en ik sluit het ding dus maar weer, soms 3x achter elkaar. Ik heb mij n computer zo ingesteld dat ik geen pop-ups toelaat behalve als ik dat wel wil ( ctrl.). Wie heeft een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je Fire fox gebruikt kan je allerhande tools gebruiken. klik op fire fox -> add-ons -> doorzoeken -> "pop ups" nu zie je verschillende tools verschijnen installeer de eerste "adblock pop plus pop-up addon 0.4". herstart firefox om het programma te activeren.
Opmerking 1) je kan die altijd uit of aanzetten.
Opmerking 2) om de meeste spyware te blokkeren kan je programma "mailwarebytes" downloaden.