Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn MacBook gebruik, kan ik hem dan gewoon in de hoes laten zitten?

Ik heb een MacBook met een daarbij horende hoes, een boekenkaft hoes. Het liefst laat ik mijn laptop daar ook in zitten als hij aanstaat, het is een leuk gezicht. Maar word dat niet gevaarlijk als hij (te) warm word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een hoes vliegt niet zomaar in de fik, zolang je je MacBook niet te intensief gebruikt (zware applicaties, 3D games, video's renderen) en hij dus niet te heet wordt, zal t wel meevallen.

Gr,
Jan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Officieel zijn laptops niet gemaakt om op de schoot, kussen of bed te liggen (dit staat negen van de tien keer ook in de handleiding van het product). Elke laptop heeft namelijk ventilatie nodig om goed te kunnen koelen. Een Macbook maakt wel meer gebruik van koelblokken binnen in het apparaat (een koelblok is eigenlijk een stuk koper dat warmte geleid naar een andere plek in de laptop).

Het is dus in zekere zin meer geschikt voor dit. Echter hangt het er wel van af wat je er mee doet. Ga je met zware programma’s aan de slag of doe je heel veel dingen tegelijkertijd kan dit problemen veroorzaken.

Dus in het kort: Ja het kan maar er zit wel een risico aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding