Hoe kan ik mijn wachtwoord van mijn msn terug krijgen zonder dat hij naar mijn postvak gestuurd wordt?

Ik had een nieuw wachwoord ingesteld voor mijn msn maar nu ben ik hem vergeten en kan hem niet meer terug krijgen weet iemand een andere oplossing dan dat hij naar mijn of een alternatief postvak wordt gestuurd?

Toegevoegd na 9 minuten:
de gehime vraag heb ik ook al geprobeert maar werkt ook niet heb al te vaak verkeerde wachtwoord gegeven.denk zelf ook dat het niet goed zit.

Toegevoegd na 17 minuten:
ik kan mijn ww wel naar mijn alternatieve e-mail sturen maar daar heb ik ook geen ww van die is nog van mij ex

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Helaas dan moet je je msn-account als verloren beschouwen... Je kunt er legaal niets aan doen...

Ik voel hier iets wat niet deugt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door je geheime vraag goed te beantwoorden. Dan kan je direct een nieuw wachtwoord opgeven. Je hoeft de oude dus niet te weten. Deze zal dan ook gewist worden.

Toegevoegd na 1 uur:
waar je je wachtwoord in moet vullen klik je op "wachtwoord vergeten"
Dan vul je je mail in en de code die eronder staat.
Klik op het bolletje voor "Gebruik mijn woonplaats en geheime vraag om mijn identiteit te controleren"
Dan kom je op een nieuw scherm en vul je je woonplaats in (van toen je je mail adres maakte) en beantwoord je de geheime vraag.
Vul vervolgens een nieuw wachtwoord in en presto.... Klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@beerg: Dit antwoord deugt helemaal+1
Als je de geheime vraag goed heeft beantwoord. Dan kom een venster te voorschijn en dan moet je je wachtwoord gelijk kunnen aanpassen. Dus twee maal invoeren, moet geregeld zijn. Als dat niet lukt. Jah dan maar een nieuwe account openen.

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook contact opnemen met Microsoft. Daar zijn ook nog wel mogelijkheden. (heeft een neef van mij gedaan nl)