Ondanks de vage vraag vermoed ik dat het gaat om een popup die verschijnt onderin een webpagina.
Meestal met de tekst dat er een fout in de pagina zit of dat hij een bepaalde invoegingstoepassing niet kan uitvoeren.

Hierop hoeft u niet te reageren en ligt meestal aan de pagina zelf en hoeft u het niet te zoeken op uw pc.
Een eventuele mogelijk zou kunnen zijn dat u in extra/internetopties/beveiliging uw beveiliging omlaag zet.
Maar dat is niet aan te raden.
Vooralsnog kunt u namelijk deze meldingen gewoon negeren.

Mocht ik de bovenstaande vraag verkeer begrepen hebben, dan excuus voor mijn onnozelheid.

Als de vraag letterlijk moet worden genomen dan is het antwoord;
Dat doet u met uw muis of touchpad, hiermee kunt u de cursor verplaatsen die op uw scherm zichtbaar is.
Nu beweegt u deze zodanig dat de cursor op het bewuste pictogram staat.
Nu klikt u de linker muis of touch knop in met uw wijsvinger waarmee u de muis of touchpad bedient.
Dit mag natuurlijk ook een andere vinger zijn.
Als u deze actie heeft volbracht dan heeft u nu op het pictogram geklikt.