Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je kunt het verwijderen met een spyware programma.
Het kan ook verborgen zitten in bepaalde programma's, vaak in of in een toolbar met nukem of zoiets in de naam.
Mijn laptop had t ook, die is nu stuk. Ik kreeg t er ook niet af, tot uk googlde en bij een forum zag dat die progr vaak textenhance bevatten (dus die verwijderd) en dmv dat spyware program heb ik t verwojderd.
Er is ook een betaald progr (39 dollar) die het zegt te verwijderen, maar het kan ook gratis.
Via het pop up scherm van textenhace kun je ook subscriben, maar dat werkt niet. Krijgen ze gewoon bevestiging van hun program of zo. Dat raad ik je dus af.
Succes! Wat een prut applicatie!
Als je niet de juiste spyware progr kunt vinden, stuur dan even een pb, dan probeer ik t voor je te zieken.
Google eerst op text enhance verwijderen/spyware
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je. Ik heb Malware erop gezet ( gratis) en het lijkt verholpen te zijn. Althans ik zie het niet meer, dus denk dat Malware het blokkeert.

Andere antwoorden (1)

Staat gewoon in de programmalijst, wellicht verborgen als 'rewardsarcade'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding