Als je je voornaam en achternaam in je e-mail adres hebt zitten is de kans groot dat 'ze' achter je straat en huisnummer kunnen komen. Als je dat niet hebt, kunnen ze alleen te weten komen in welke stad jij woont als je hun een mailtje stuurt doormiddel van een IP-adres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op hotmail kan je je adres ingeven. eenmaal je dat doet, kunnen ze dat te weten komen, ook al zijn ze je vriend niet. maar als je dat niet ingeeft, dan kunnen ze dat natuurlijk niet vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja via je Email kun je achter een adres van iemand komen.Het is even wat googlen.Vaak hebben de personen het zelfde adres op bv facebook,yahoo.of andere websites waar je een email voor invult.Test je eigen email adres op google en kijk waar je terecht komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, het is mogelijk om het ip adress van iemand uit de mail te halen, en het daarna na te trekken.

die gratis natrek functies zijn meestal niet zo heel precies, maar een stad/ gemeente moet wel lukken.
let wel op dat dit niet werkt bij de meeste bedrijven en bij sommige email programma's ookniet, want die lijden de berichten om via een andere server.

ik zal beschrijven hoe je het moet doen:
1. ga naar je hotmail inbox
2. klik met je rechtermuisknop op een mail
3. klik op berichtbron weergeven
4. nu opent er een nieuwe tab met allemaal gegevens en letters.
5. zoek naar iets van x-originating ip of received from, het zou ergens tussen de bovenste gegevens moeten staan, je hoeft niet helemaal na beneden te scrollen door al die tekens. als het niet lukt kun je ctrl+f drukken en dan op ip, origin of received zoeken.
6. je hebt nu het ip adress van diegene die de mail verstuurde, selecteer hem en kopieer hem
7. plak hem in de box additional detail van deze website en klik op die knop: http://whatismyipaddress.com/

ik hoop dat ik je zo genoeg heb geinformeerd

Toegevoegd na 1 minuut:
verder als je wat meer persoonsgegevens hebt kun je naar zijn informatie op internet zoeken via: wieowie.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gezien niet dus

hackers kunnen het dus wel
te weten komen

maar normale mensen doen dat gewoon niet

Maar toch opletten wat je allemaal uitsteekt met je hotmail
en geen onbekende toevoegen en niet uw e-mail publiceren
zo voorkom je hackers en zo