hoe kan ik updatetask.exe van mijn computer verwijderen?

Geen uitleg in het Engels of doorspekt met Engelse termen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
Het is het update programma van een toolbar: http://www.shouldiblockit.com/updatetask.exe-2918.aspx
Waarschijnlijk heb je 1 van de toolbars uit deze lijst op je pc staan. Je kunt beter die weghalen.

Antwoorden (1)

Met de verkenner opzoeken (Toetsen: Windows+E ); dan rechtermuis op het bestand en dan verwijderen kiezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verkenner vind het niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waarom denk je dan dat dat bestand op je pc staat?