Er zijn nog geen virussen voor Apple
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk jaar leef jij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet bij jou want dan loop jij achter !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pannenkoek.. Reageer dan gewoon niet
Ja zijn er zeker voor oudere versies van apple voor 4g vooral
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje respect voor elkaar!
Nee die bestaan niet voor apple omdat als apple zelf een virus detect sluit hij dat programma zelf af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die bestaan wel maar dus danig weinig dat je er amper last van hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het zo zien alles wat gebaseerd is op software kan een virus krijgen (als er een virus gemaakt is)
100% bulletproof bestaat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een groot verschil tussen een virus andere malware. Virussen verspreiden zich zelf, de meeste andere malware niet.
De kans dat jij een virus via een msn-achtige op je iPhone hebt ontvangen, en dat zich dus nu vanaf deze telefoon verder verspreid is uiterst klein, als in bijna uit te sluiten.
Mocht jij echter software uit 'illegale' bronnen halen, dan is de kans redelijk groot dat daar in malware verstopt zit. Malware dat bv instaat is om bepaalde [zij het ZEER beperkt] informatie te halen van jouw telefoon en dat verder te versturen.
Heb je echte een jailbroken iPhone, installeer je daar software op uit 'illegale' bronnen, dan is de kans dat deze besmet is met malware niet alleen groter, maar de mogelijkheden van deze malware is ook veel groter. Dat komt doordat bij een jailbroken iPhone de rechten & het password van root [de administrator, zo je wilt] bekent zijn en misbruikt kunnen worden door deze malware en het dus bij je sms, bij je telefoonnummers en alles andere kan komen & bedienen.
Jouw telefoon zal dus naar alle waarschijnlijkheid NIET door een 'virus' via MSN geinfecteerd zijn, maar blijf voorzichtig.