DealExtreme is betrouwbaar ; ze leveren eigenlijk altijd, en inderdaad zonder verzendkosten. De spullen zijn natuurlijk niet altijd van topkwaliteit, maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijzen.

Qua douane heb ik zelf goede ervaringen met ze, maar ALTIJD als je iets van buiten de EU importeert, LOOP je het risico douanekosten (inklaringskosten en invoerrechten) te moeten betalen, en DIE kunnen flink oplopen. Dat is dus een beetje een loterij, en daar moet je natuurlijk wel altijd rekening mee houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe ze het versturen. Als ze het versturen als gift dan niet.
+1 voor Marleen.
Deal Extreme is uiterst betrouwbaar, in tegenstelling tot onze douane die er een zooitje van maakt ten aanzien van het eventueel kosten in rekening brengen. Dat kunnen ze doen op basis van de factuur prijs, of op hun gevoel. Meestal zitten ze te slapen [mijn jaren lange bestellen in het buitenland ervaring komt neer op 1 op de 8 pakketjes waar ik voor moet komen opdraven / betalen].