Eweka is veilig. Maar vergelijk het met je browser: die kan veilig zijn, maar dat betekent niet dat daarmee de sites die je bezoekt veilig zijn.
Dus opletten wat je binnenhaalt en altijd eerst even scannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Eweka is een nieuwsserver. En het downloaden met nieuwsservers via bijvoorbeeld het downlaodprogramma grabit is erg betrouwbaar, alhoewel er altijd wel dingen tussen zouden kunnen zitten die niet betrouwbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke dingen zijn niet zo betrouwbaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peer to peer netwerken zoals kazaa bittorent en andere torrents dingen.
Eweka is een internet service provider. Eweka biedt je snelle en betrouwbare toegang tot Usenet.
Er bestaan diverse download programma's zoals Altbinz, spotnet, etc. Op http://www.binaries4all.nl/ vindt je een duidelijke uitleg (handleidingen) over downloaden uit newsgroepen.

http://www.binaries4all.nl/beginners/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eweka bemoeit zich eigenlijk niet met de content die je download.
Ze bieden enkel de server aan en daar kan je vanaf downloaden.
Wat je download is dus niet van hun. En zo is dat met zijn concurrenten ook.

wat het verschil maakt tussen een goede en een mindere
is
a) de tijd dat een posting op de server beschikbaar is (bij eweka meer dan 700!!! dagen)
B) de aanwezigheid van complete pakketten.
C) Snelheid.

Mijn ervaring bij eweka is goed ik wil geen abonnement en bij hun kan ik via een sms per 24 uur toegang krijgen en dat vindt ik prettig.