ik had een proef versie van AVG 2012 gedownload en die is nu afgelopen maar ik kan het niet terug verranderen naar de hele versie van 2011 hoemoetdat?

ik had een proef versie van AVG 2012 gedownload en die is nu afgelopen maar ik kan het niet terug verranderen naar de hele versie van 2011 hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het handigste is eerst de proefversie van je pc af te halen.
Ga daarvoor naar het startmenu, alle programma's, klik op avg en daar staat installatie ongedaan maken. Voer dat eerst uit.
Daarna kan je de nieuwste versie gratis downloaden op deze site:
http://www.filehippo.com/download_avg_antivirus/
Let wel op dat je de goeie versie pakt. 64 bit of 32 bit afhankelijk of je pc 64 bit of 32 bit is.
De 32 bit versie draait ook op een 64 systeem maar andersom niet. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het gratisgewoon van internet downloaden. Misschien heb jij een profversie van betaaalde AVG gehad.

Toegevoegd na 15 uur:
+e
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haal gewoon heel AVG weg via software verwijderen
of een speciaal uninstall programma o.i.d
en neem microsoft security essentials
dan hoef je niet te registeren en naam en email achterlaten en zo
en loop je niet meer tegen dit probleem aan
De enige voorwaarde is een legale windows versie op je pc
en de laatste updates
capthavoc