Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

1.mischien heb je all een acount hier op

2. mischien heeft iemand anders je e-mail gebruikt


de enigste 2 verklaringen die ik kan bedenken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er was vast iemand die eerder dan jij hetzelfde idee kreeg om met een bepaald naam een e-mailaccount te openen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een incomplete vraag. Maar als het een registratie op een site is, is er vaak een knop 'wachtwoord vergeten'. Hij stuurt dan het wachtwoord, naar jouw e-mailadres.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik snap denk ik wat je bedoeld, ik heb me hier aangemeld op een andere e-mail adres want ik had eerder een vraag gesteld op mijn normale email alleen dan als gast en nu kan ik die mail adres hier niet opgeven :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je e-mailadres is nu gekoppeld aan je gastaccount (waarmee je deze vraag ook hebt gesteld). Je kunt je gastaccount gemakkelijk omzetten in een 'gewoon' account. Dit doe je door in te loggen en naar 'instellingen' te gaan. Daar kun je een persoonlijke gebruikersnaam kiezen.

Mocht je je inloggegevens van je gastaccount kwijt zijn, dan kun je uiteraard gebruik maken van de 'wachtwoord kwijt' functie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld Piet heet, en je wil een mail-adres zoals Piet@BlablaMail.com (ik zeg maar wat), en het is al in gebruik, dan heeft een andere Piet hetzelfde idee gehad en dat Mail-adres is dus al bezet (dus in gebruik).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding