wat is een goede argument voor de stelling : Gemeente sites moeten beter beveiligd worden.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een argument met een onderbouwing!

Zonder onderbouwing is geen enkel argument goed te noemen. Anders kan iedereen zomaar wat roepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, je zult het wel voor een project of iets gebruiken, maar als je dit niet onderbouwt met iets zal degene die je beoordeelt het argument niet eens serieus nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
argumenten moet je bedenken. plus1 bartmill.
een goed argument bestaat uit het benoemen van de voor- en nadelen. zet deze op een rijtje bij de vraag: gemeente-sites moeten beter beveiligd worden.

1/om privacy te waarborgen
2/om de gegevens van burgers te beschermen
enzenz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen dat het beste argument een voorbeeld uit de praktijk is. Dit is het best onderbouwd en bewezen.
Google maar eens even en dan krijg je 10-tallen artikelen over dit onderwerp..
Neem dat voorbeeld van Brinkman, hij gaf opdracht om provincie sites te laten hacken. Dit betekent dat hij hetzelfde vermoeden heeft gehad en dit dus in de praktijk heeft bewezen. Alhoewel hem dit niet in dank wordt afgenomen..

zie bron

Toegevoegd na 24 minuten:
Zoek dus eens wat de argumenten waren/zijn van Brinkman voor deze actie!