Hoe kan ik een betaling ontvangen via ideal op marktplaats?

Ik had een advententie geplaats en mensen konden betalen via paypal
maar via ideal vind ik het toch iets beter want dan komt het gelijk op me bank.
Weet iemand mischien hoe ik betalingen via ideal kan ontvangen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Om ideal betalingen te kunnen ontvangen dient u een webshop te hebben oid en je aan te melden bij ideal .
Betalingen via ideal kan wel door iedereen die internetbankiert
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan via marktplaats geen IDEAL betalingen ontvangen. Indien je echt zou willen dat mensen via IDEAL gaan betalen aan jou, dan zou je zelf een webshop of iets in die strekking moeten maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke , Dankje marvinh voor de snelle reactie , Kon het namenlijk niet op google vinden.
Helaas kan dat (nog) niet, wellicht in de toekomst, betalingen doen lukt wel maar dat is dan via een webshop die advertenties gelinkt zijn. Particuliere ontvangsten zijn nog niet mogelijk.