nee, dat gebeurt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ze worden opgeslagen op de Facebook server.
Je kunt ze teruglezen door naar het Message gedeelte te gaan, daar staan ze opgeslagen tussen de sitemails.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op die Message pagina kun je ze als het goed is ook verwijderen, dan kan niemand het meer teruglezen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze nog altijd ergens opgeslagen worden in facebook.
Kimath
12 jaar geleden
de kans is wel groot ja, Facebook staat niet echt goed bekend om de privacy en dergelijke goed te onderhouden. Ze hebben ook een hele lading emailadressen opgeslagen, van mensen die de Friend Finder hebben gebruikt.