Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn msn is geblokkeerd moet ik hem deblokkeren?

Ik log in op msn en krijg een melding dat ik gehackt ben en er spam is verstuurd via mijn mail ik moet nu mijn mobiel nummer in voeren dan krijg ik een sms met een code die ik in moet voere. Om msn te deblokkeren. Als ik dit doe doe ik het met mijn oude mobielnummer die ik nooit meer gebruik. Wat kan ik het beste doen en heeft iemand ervaring hiermee groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
858

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of dit fake is betwijfel ik, meer informatie over het herstellen van een gehackt account (middels bijvoorbeeld een mobiel nummer) leest u op de volgende website:

http://explore.live.com/windows-live-sign-in-account-temporarily-blocked-ui?mkt=nl-BE
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik zou het niet doen,kan fake zijn om achter bepaalde gegevens te komen.
Maak gewoon een nieuw account aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Die melding komt echt wel van msn
ik vraag me alleen af of er mensen zijn die valse meldingen maken en daar door mensen op kosten jagen ?
of dat hotmail en systeem heeft de melding te screenen
die melding is legitiem
maar werkt je oude gsm nummer nog wel ?
Anders zal dat smsje je nooit bereiken
als je bijvoorbeeld ene oude prepaid had en je heb hem zeg 6 maanden niet meer gebruik wordt dat nummer afgesloten
en komt je sms niet aan
gebruik gewoon een recent gsm nummer
maar hopelijk lukt het nog wel
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding