Hoe kun je je hotmail goed opschonen van spam, virussen e.d.?

Het lijkt net alsof iemand met mijn account spam verstuurt en mijn wachtwoord verandert ook om de zoveel tijd. Ik denk dat dit komt, omdat ik ooit op een spam-mailtje van iemand anders heb geklikt (stomme ik), maar is er een manier om mijn mail helemaal op te schonen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappige vraag!
Je zult zo wel aan de antwoorden zien waarom het grappig is. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm, ik ben nog steeds benieuwd waarom dit een grappige vraag is:P.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoorden zijn wat anders dan verwacht, nevermind. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, maakt niet uit;P.

Antwoorden (2)

Hotmail is een spam hoax ik had er ook last van ben met plezier overgestapt naar AOL is ook een provider van mail adressen alleen zijn ze sinds een jaar niet meer in Nederland maar je kan wel een account aanmaken op AOL.com de Amerikaanse variant alleen moet je dan een amerikaans adres invullen maar goed google is je vriend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk zijn het twee vragen.
Voor spam: gebruik een anti spam programma spamfighter of Cloudmark gratis van het internet te downloaden.
Als je de indruk hebt dat er met je account gerommeld wordt, is deze mogelijk gekraakt.
Maak een ander e-mail adres aan via jouw provider of via hotmail, gmail aol enz.
Laat eens een spyware programma over de computer gaan.
Wie weet vind die iets.
Frank