Waarom wordt ik automatisch uitgelogd als ik me aanmeld op ING internetbankieren?

Als ik me inlog wordt ik namelijk meteen weer afgemeld. Ik heb me tot 2x toe ingelogd en beide keren werd ik er meteen weer vanaf gegooid. Ik kreeg wel een seconde mijn rekeningoverzicht te zien. Ik zat zonder twijfel op de juiste site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ik erover weet is dat ze in het weekend (zaterdag en zondag) geen overschrijvingen, afschrijvingen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internetbankieren kan ook in het weekend, heeft niets met inlogproblemen te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het weekend worden er bij de ING geen bankzaken afgehandeld via Internet. Misschien dat men van achter de computer wel zijn dingen doen kan, die dan op maandag worden uitgevoerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je reactie heeft niets met de vraag te maken.
peterjbruins
12 jaar geleden
probeer anders eens een andere browser, misschien werkt dat beter,....

Antwoorden (2)

De laatste tijd rommelt het heel wat bij ing wbt internet bankieren. Goede kans dus dat het morgen of overmorgen beter gaat. Eventueel kun je het nog eens met een andere browser proberen om na te gaan of het misschien aan je browser of een instelling ervan ligt.

Hier zijn wat stand-alone/portable browsers te vinden (dus geen installatie nodig) mocht je niet al meerdere versies op je pc hebben staan en je wilt er ook verder geen installeren.
http://portableapps.com/apps/internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is echt mailware. download MBAM eens controleer de zaak
desnoods je historie even verwijderen met ccleaner en IE opnieuw instellen