Hoe kom je van Norton af?

Ik heb het ergste virus dat er is, Norton anti-virus. Elke dag die opdringerige Pop-ups om te verlengen, die wil ik weg hebben. Dus heb ik alles van Norton verwijderd, maar per ongeluk ook de de-installatie...

Hoe krijg ik dit gespuis van mijn laptop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ales al verwijdert zeg je zelf.

Antwoorden (5)

Al die popups kan je allemaal uitschakelen... Ik heb het programma zelf ook. Ik heb nooit popoups :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat het nog in je prullenbak? Terugzetten en deinstalleren.

En voor zo ver ik weet ook al heb je de bestanden verwijderd kan je het alsnog verwijderen via configuratiesysteem-software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows >> start >> configuratiescherm >> software >> en dan klik je op het programma norton >> de-installeren, voila

gebruik gewoon lekker een licht programmaatje zoals AVG, gratis te downloaden via download.com virusscanner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Norton vindt ik een slechte virus scanner

en het is inderdaad moeilijk om hem er af te krijgen

zo heb ik norton er afgekregen

Ga naar C:\Program Files

open dan norton en dan staat er een bestand in die map unistal ofzo iets daar klik je op enzo kan je hem verwijderen

Goede virus scanner om aan te raden zijn

1. G DATA (heb ik zelf heel tevreden over en werkt veel snel en verbruikt weinig procces ( ik heb GDATA betaalt

2. AVIRA ( heb ik op me vista laptop staan ook een goede virus scanner

3. AVG ( ik heb het zelf niet maar ze zeggen dat de nieuwe versie wel goed is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij symantec. De site van Norton kan je de 'Removal tool' downloaden en die cleant alle files van Norton. Je moet daar wel de juiste tool pakken voor jouw geinstalleerde versie die je had.
Daarna even ccleaner laten scannen en klaar.