Heb ik een virus?

Van de week begon mijn internet explorer ineens steeds vaker vast te lopen. Vooral als er een nieuwe pagina werd geopend en als ik internet explorer opstartte liep de boel vast. Ik ben toen over gestapt naar Mozilla Firefox, deze deed het een paar dagen prima, maar Firefox begint nu ook steeds vaker vast te lopen.

Ik heb nu al een paar keer een volledige systeemscan van Norton op m'n computer los gelaten, maar Norton kan niets vinden...

Wat moet ik doen? Heb ik toch een virus? Hoe kom ik hier weer vanaf?

Alvast bedankt voor de antwoorden:)!

Weet jij het antwoord?

/2500

probeer eens een reset vin je IE via configscherm internet opties gevanceerd en dan opnieuw instellen knop

Download mbam en laat die scannen werkt heel goed

Je hebt waarschijnlijk geen virus, vastlopend internet ligt aan traagheid/ slechte verbinding

Maak je schijf schoon en dump al die onnodige tracking cookies! Ik gebruik daarvoor Advanced System Care 4 (wel de gratis versie). Bevalt me zeer goed tot nu toe ;) Doe een Deep Scan en je zult versteld staan

Ik zou de harde schijf eens goed controleren, de kans is groot dat die het aan het begeven is. Klinkt misschien niet heel logisch, maar ik weet dit uit ervaring, omdat ik vaak pc's repareer.

Bovenstaande antwoorden kunnen toepasselijk zijn. Maar je kan inderdaad ook een virus hebben. Heb je al gemerkt dat je interne geheugen dikwijls overbelast geraakt?

PeterTec Anti-Virus zou het moeten oplossen, en als het geen virus is zorgt hij er direct voor dat IE en firefox weer goed werken.

Bronnen:
www.petertec.nl.ae

heb je toevallig geen twee of meerdere antivirusprogramma's op je computer geinstalleerd ? da's ook een oorzaak van heel veel "leed" zo had ik er ooit een drietal staan hebben, mijn computer ging van geen kant nog verder, dit kwam omdat het ene av - programma het andere zag als zijnde een indringer, en zodus toch geen virus

Je kan proberen om een systeemherstel te doen. De status van de computer gaat dan terug naar een ander tijdstip. Bij mijn computer heeft dit ook vaak geholpen, ook als hij erg traag was, ineens. Je kan kiezen uit verschillende tijdstippen, kies een tijdstip, wanneer je computer nog niet traag was, dus in jouw geval ongeveer een week geleden? Je gaat naar start, alle programma's, bureau accessoires, systeemwerkset, systeemherstel.

Ik had dat ook bij Firefox, ik ben overgestapt naar Chrome. Veel sneller en geen centje pijn.

Probeer eens Antivur. Dat heb ik op deze computer. Toegevoegd na 1 minuut: Sorry, ik bedoelde Antivir.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100