Is mijn pc/server wel goed genoeg beveiligd?

Mijn server met Windows 7 Ultimate 64-bit heeft als antivirus Microsoft Security Essentials.
Ook deel ik de gebruikersmappen via Thuisgroep en het netwerk (dit is niet persee nodig).

Is mijn server nu wel goed beveiligd?

Of kan ik beter nog andere software erop zetten of dat delen uitschakelen?

PS: Ik heb een wachtwoord op mijn computer en een backup op een andere interne harde schijf staan...

Toegevoegd na 51 minuten:
ik wil geen andere antivirus, maar wil graag weten of ik beter het delen kan uitschakelen en of ik wel goed beveiligd ben

Het beste antwoord

De beste die er is en die werd mij ook aangeraden is AVG.
Het is gratis te downloaden, en werkt echt heel goed. Je kunt er dingen op aanpassen en bijhouden.
En natuurlijk Firewall.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als u gewoon voor de computer wil zou ik voor Norton gaan.