Hoe verwijder ik me contactpersonen defenitief!,

Iemand zit steeds op me msn en krijgt me wachtwoord steeds me msn account verwijderen heeft egt geen zin dat duurt tijdje ik word zwart gemaakt en stress me dood,

kunnen jullie alsjeblieft tips geven hoe je definitief mensen verwijderdd!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als je op verwijderen kan ik kiezen dat ik in de toekomst geen uitnodigingen wil en kan ik deze persoon blokkeren, dit zou bij jou ook moeten kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kun je al je belangrijke contactpersonen toevoegen aan een nieuwe msn account zodat diegene die op je msn zit je ook niet meer kan lastig vallen. Je kunt aan iedereen uitleggen dat je een soort van wordt gehackt en daarna kun je gewoon je eigen gangetje gaan(met een nieuwe account die diegene niet kent)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iemand die op jouw msn zit en je wachtwoord blijkbaar weet kan blijkbaar ergens op jouw accountgegevens komen
heb je ergens zitten msn zonder uit te loggen ?
kun je nu nog wel inloggen met je wachtwoord ?
verander het dan snel en verander ook je geheime vraag
en eventueel je alternatieve emailadres en gsm nummer
ik vermoed dat het beter is om een nieuw account te maken
maar als je nog kunt inloggen verander dan alles
wachtwoord
geheime vraag
alternatief email adres en ook je gsm nummer

Lukt dat niet dan ben je echt gehackt of heb je zelf ergens ingelogd en niet uitgelogd

en contactpersonen kan je gewoon verwijderen met rechtsklikken en deze persoon verwijderen en ook blokkeren.
capthavoc
12 jaar geleden
Geen idee hoe je dat doet, maar wellicht een andere bruikbare tip voor gebruik op internet

Gebruik een zogenaamd sterk wachtwoord

Bijvoorbeeld..

"password" is makkelijk te kraken
"P@s5w0rD" is lastig te kraken omdat het een sterk password is.

Hoe meer gekke tekens, hoe beter...
Er zijn "bots" die gewoon lukraak proberen.. als je gewoon een woord, of naam hebt dan zijn ze er zo door...

En regelmatig je password veranderen

enkele woorden

pindakaas - P1nd4ka@s
wachtwoord - W@cHtW()oRD
Internet - 1Nt3rNeT
woord - w%rd

zomaar een paar ideeen om tekens als "letters" te gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
McOlaf heeft gelijk. Maak een heel sterk wachtwoord. Zijn voorbeelden zijn echter een beetje te simpel. Dit zijn voorbeelden van wachtwoorden die niet makelijk te hacken zijn:

- maandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdagzondagelkedagisfeestdag (oké,dit wachtwoord is héél lang maar wel héél veilig! Vooral als je al de a's in @'s en al de o's in ()'s veranderd)
-snoekharingsneephetzijnvissenmaardolfijnwalvisenzeekoezijnzoogdieren (=sn()ekh@ring§neephet§einfishm@@rDolFijn!,w@lfish&seacowseinz%ganimals)
-tornadomistralenorkaanzijnwinden(=T()Rnado,M1S-str@@l&en()Rkaanzijnscheten)
-lolyszuurtjesensnoepohwatishetheerlijkspruitjeswitlofenspinazieohwatisdatvies(=LOLy'tjeszuurtyus&s(n)oep
omgwalekrspruitWITl%f&SPINnazi'somgwavies

succes!