Ja, als je het programma via Google Pack installeert is het helemaal gratis. Je kunt alleen niet alle functies gebruiken die in de betaalde versie zitten.
Pieter2011
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
Dat is mooi, maar waarom is dit eigenlijk zo?
peterjbruins
12 jaar geleden
Maar is dat dan een trail van 30 dagen ofzo?
Pieter2011
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft Spyware Doctor een deal met Google Pack gesloten. Vroeger kon je SD overal gratis downloaden, maar de laatste jaren (ik meen sinds de versies met anti-virus zijn uitgekomen) niet meer. Alleen dus nog via GP. Dat maakt GP nét weer iets aantrekkelijker. Ik had het tot voor kort op m'n pc staan, maar heb het eraf gegooid. Het scoort ook niet zo geweldig meer in de tests:
http://www.av-comparatives.org/images/stories/test/ondret/avc_od_feb2011.pdf
Pieter2011
12 jaar geleden
Nee, het is geen trial, maar helemaal gratis. Alleen kun je dus niet alle functies gebruiken zoals bij de betaalde versie.
Pieter2011
12 jaar geleden
Het biedt trouwens gewoon real time bescherming, alleen een aantal aanvullende functies (safety shields) is bij de gratis versie uitgeschakeld.