heel eng. ik kan google niet meer gebruiken. dan komt er een capcha woord ofzo, en die wordt steeds maar weergegeven.

er staat dat ik mijn pc moet testen op malware, maar ik ben op mijn ipod!?

Toegevoegd na 19 minuten:
hij is niet gejailbreakt en ik heb het alleen bij Google.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is hij gejailbreakt en heb je het ook bij andere zoekmachines?
Rutge
12 jaar geleden
Waarom is dit eng?

Het beste antwoord

Dat lijkt me een virusje. Probeer via iTunes even je iPod te herstellen. Het is wel raar, je ziet niet vaal virusjes voor IPod. Voor je dit doet even opnieuw opstarten, soms helpt dat ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaal = veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben ik dan alles kwijt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je bent dan niks kwijt nou Kemper dan eerst alles natuurlijk wel op iTunes zetten en dan je IPod resetten
Mis helpt je geschiedenis verwijderen ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kemper = zet. K. U. T.
iPod XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ey, na het opstarten deed ie weer normaal. hahah
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch het eerste wat je probeert? ...