IE9 is nog niet officieel uit. Het bevindt zich nu in het stadium van "Release Candidate", een soort late bètaversie.
Het betekent in ieder geval dat er nog steeds bugs in kunnen zitten en probleemloos gebruik niet gegarandeerd kan worden.
Maar ook na een officiële release weet je niet zeker of het probleemloos zal gaan...

Toegevoegd na 43 seconden:
Zodra ie9 officiëel uit is, wordt hij vanzelf aangeboden via Windows Update.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan wel, alleen IE 9 is nog in ontwikkeling, d.w.z. dat er testen plaats vinden en dat de huidige versie nog niet goed genoeg is om uit te brengen als echte update.
Ik zou hem dus niet installeren, als ik jou was en nog even bij IE8 blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sluit me helemaal aan bij de twee heren hier boven.
Alleen als je graag software uitprobeert is het natuurlijk een leuke kans om te kijken of hij werkt en op deze manier ook weer andere mensen kunt adviseren.
Het is net waar je voor kiest natuurlijk.