ja, waarom niet.

ik heb zelf security essentials en McAfee er op staan. Ik zie niet in waarom dat met Avast niet zou gaan.

ik ben overigens van plan op McAfee eraf te gooien en AVG te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik haat McAfee, het is best een irritante programma...
Twee antivirussen op een pc is niet slim. Op deze manier wordt er meer druk geoefend op je pc. Want alles wordt dubbel keer gecontroleerd. En techneuten raden aan om een antivirus te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is niet slim.
Je kunt het vergelijken als je vader met een andere vrouw dingen gaat doen. Je moeder komt er achter en dan wordt het ruzie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correct, +1
Het ligt eraan of je pc dat aankan. Als je een single-core processor hebt dan kan de pc er inderdaad trager reageren omdat die met bepaalde processen er langer over doet om te berekenen. Heb je bijv. Een dual-core van 2 Ghz of hoger dan is dat geen probleem. Maar je moet ook voldoende werkgeheugen hebben. Verder kan het kan ook voorkomen dat twee antivirussen tegen elkaar inwerken. Ik raad het in ieder geval af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NOOIT twee antivirus producten tegelijk op je pc draaien! Die gaan elkaar "bijten" en zo denk je dat je beter af bent met twee antivirus producten, maar wordt het geheel alleen maar onbetrouwbaar en instabiel.
Dit is trouwens een advies wat ook door alle professionals wordt gegeven. Luister dus alsjeblieft niet naar alle huis- tuin en keukencomputergebruikers die zeggen dat het geen kwaad kan....

p.s. je kunt wel bijvoorbeeld avast! en Threatfire van PC Tools naast elkaar draaien. Threatfire is een aanvulling op ieder antivirus product.
Zie: http://www.threatfire.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correct, +1