Bestaan er ook virusscanners voor de ipad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tjah ik denk niet dat dat nodig is een vires scanner.
ik bedoel een ipad is nog steeds geen echte computer, maar eigenlijk gewoon een huge ass telefoon met iets meer opties...

Antwoorden (4)

Zonder jailbreak niet, want dan kan er ook geen virus op komen.
Met jailbreak weet ik het niet, want daar doe ik niet aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met of zonder jailbreak een virus kan er toch wel in. Heeft daar niks mee te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel, je kan niks downloaden dat een uitvoerbare code bevat en alle Apps worden uitvoerig gescand bij Apple. Bij een jailbreak is dat niet zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies, dus een virus op de ipad die gewoon clean is, is niet mogelijk. Mocht dit wel gebeuren dan komt apple snel met een fix hier voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook apple maakt fouten. Kijk maar eens op www.jailbreakme.com. Ditwas net een fout in de software. Een amdere kwaadwillende gebruiker kon hiermee iets anders hebben gedaan. Gelukkig maar is er een patch dat je kan installeren NA een jailbreak om dit lek te dichten. Ditkon al voordat apple met een oplossing kwam. Dus zo veilig ben je niet. Aangezien het marktaandeel nog relatief klein is, loont het zich simpelweg nog niet om dit te hacken. Kost te veel tijd tegenover de kans van slagen. Met een pc is het gewoon nog beter. Als apple later "groot" is zal de kans op virussen en hacken groter worden.
Geen valse veiligheid geven hier nu!!
Dat is niet echt nodig. Er staan eigenlijk nog geen virussen voor de apple spullen.
Als je hem jail breekt dan weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreak is ook een lek in de beveiliging een jailbreak zorgt meestal juist voor een betere beveiliging
Je kan gebruik maken van een online VirusScaner.
Een Virusscanner voor de iPad is zinloos omdat virussen geen schade kunnen aanbrengen aan de platform van IOS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel, jailbreaken is ook mogelijk dus waarom een virus niet?
Ja o.a. VirusBarrier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie reacties