mijn windows detecteert een spyware virus maar geen van alle virus verwijderaars werkt meer wat moet ik doen ?

ik was op internet spontaan sluit alles af start de pc opnieuw op en krijg ik als bureaublad achter grond
warning you're Pc has detected a Spyware virus .

nou is dat op zich niet zo erg . maar geen van mijn antivirus programma's werkt meer en kan alleen nog met de standaard tool met de upgraded version iets doen en dat kost me behoorlijk wat . iemand een uitleg wat ik moet doen ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Al vast bedankt
Bart

Toegevoegd na 1 dag:
bedankt voor de hulp .
ik ga is kijken of het werkt .

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is waarschijnlijk een nep virus om je dure software aan te smeren, een antivirus programma sluit nooit je pc af. Als je nog op internet kan moet je even op Google zoeken hoe je eraf komt.

je hebt programmatjes die het virus in 1.000.000 stukjes over je harde schijf verplaatsen en het vervolgens verwijderen volgens mij heette het stinger kijk hierondr

Bronnen:
http://www.mcafee.com/us/downloads/free-to...

vrij recent zo'n gevalletje gehad bij iemand. Ik diverse antivirus progjes dr over heen laten lopen. Niks. Optie:start-uitvoeren-msconfig-enter.tabje opstarten pakken. Goed kijken wat windows allemaal opstart.zie je iets onbekends uitvinken. Let op:geen ervaring met pcs.dan zou ik het over laten aan de ervaren mensen.

Volgens mij herken ik dit lastige stukje mal-en spyware wel vanuit besmette pctjes die mensen soms mij brengen? (zal ff plaatje toevoegen) "Oudere bekende" en gelukkig nog wel te verwijderen :) Het is een wat lastige, met name omdat als het deze is, je nu niet gelijk iets kan downen of een .exe bestandje installeren. Maar als je lukt om direct na weer een reset, in de "veilige modus" op te starten en dan MET op de optie "met netwerkverbinding"? ( dit kan meestal door steeds op F8 te tikken; hangt af welke hardware je hebt) Erna kan je hier dan MWB downen en gelijk installeren: http://malwarebytes-anti-malware.nl.malavida.com/d5251-gratis-downloaden-windows Doe de scan en dit geweldige (simpele) progje zal alle meuk die gevonden wordt ook verwijderen. Daarna weer 'normaal' opstarten en als goed is heb je al profijt. Zo niet, stuur me dan Pbtje en probeer ik verder te helpen, of kan ook via de vele anderen hier via deze vraag op GV natuurlijk :)

Hitman Pro is gratis en is werkelijk de beste scanner. Supersnel en enorm goed. (Nog van nederlandse makelij ook :D)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100