waarom stuurt iedereen virussen da is toch vreselijk voor de ander

op habbo stuurt iedereen virussen ik zie daar het nut nie van in

Toegevoegd na 7 minuten:
alvast super super bedankt al je antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Dat is gewoon om te pesten, gewoon een soort vandalisme. Dan hoeven ze zelfs niet de deur ervoor uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat komt omdat anderen niet tegen hun verlies kunne!
en dan gaan ze zulke dingen doen bijv. virussen sturen!
je moet habo niet spelen want habo is al een onzin site!
speel bijv. het FIFA 11 online spel! http://fifa-online.magix.net/website#0
dit spel is 1 juli echt bereid om te game!
en op deze site kun je geen virussen spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die link die jij geeft is pure oplichterij !
Kimath
13 jaar geleden
wat ziet die site er slecht uit zeg, en per 1 juli pas?
Heb je toevallig die site zelf gemaakt, want ik heb die link al vaker voorbij zien komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"dit spel is 1 juli echt bereid om te game!" Dat is niet eens een fatsoenlijke zin, en zoiets staat ook nog eens op die site.
Betrouwbaarheid van die site: 0%
Verder blaast die site zo je speakers op, omdat ie standaard op zijn hardst flash geluid afspeelt.
De reden dat mensen virussen sturen is omdat ze informatie willen. Soms is dat een habbo wachtwoord, maar meestal zijn het bankgegevens of andere inlogcodes.

Deze mensen willen er rijker/beter van worden.

Zorg ervoor dat je antivirus altijd geupdate is, en dat je geen links aanklikt die je niet kent. Zo voorkom je al veel rotzooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar kunnen dit soort personen niets beters bedenken om wat te doen. Ik zie het als een luxeprobleem. Pakweg 20 jaar geleden hadden ze andere middelen om te pesten. Tegenwoordig zitten heel veel mensen achter de computer cq internet en dan pesten ze op die manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beetje een machts spel (het is best moeilijk ("goede") virussen te maken), degene met de meeste impact wordt "beroemd"... sad but true
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen maken virussen om zichzelf belangrijk te voelen. Tegenwoordig zijn bijna alle virussen gemaakt voor Financiële motieven. Een Paar zijn gemaakt als een daad om te pesten. Daarom is het veilig zeker altijd een virusscan en firewall te hebben. Je kan het beetje vergelijken zoals een griep vaccinatie die herkend ook direct een virus is het zelfde met computers. Op die manier is de kans op infectie veel kleiner als je een virusscanner hebt of firewall