Is het mogelijk anoniem te mailen?

.......een mailtje zónder afzender bedoel ik ,b.v. een Valentijnskaart.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom mailen?
stuur haar gewoon een smsje,
http://www.smsspoofing.com/

Antwoorden (7)

AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha iets eerder ;-)
via bepaalde websites kan dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen alsje vanuit een openbare ruimte, zoals een bibliotheek of internetcafe mailt, en dan ook nog daar een nieuw email/hotmailadres aanmaakt. anders kun je altijd getraceerd worden met je IP-adres.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet mogelijk... Werkelijk is dat niet mogelijk, maar voor een leek natuurlijk wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook gewoon een willekeurig hotmail adres als anoniem405@hotmail.com maken en dan sturen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via kaartensites waarbij je digitale kaarten verstuurd kan dat wel. Je moet wel een from e-adres insturen, maar n@n.nl is doorgaans al voldoende om de kaart wel te laten versturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe anoniem wil je het hebben?

Vanaf een gestolen laptop via open Wifi verbinding, m.b.v. verschillende TOR proxy servers? Ja, dat is wel mogelijk...

Of je gaat naar de Bruna voor een echte kaart!