Welk antivirus progamma is op dit moment het best?

Prijs maakt niet uit.
Het liefst een al te zwaar progamma want het is voor een netbook.

Toegevoegd na 24 minuten:
Gratis hoeft niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

ik zou zeggen norton anti virus of, virusfighter is gratis te downloaden op het internet en het werk het beste ;)

Ik zou niet gaan voor AVG of windows live, maar voor Panda security for netbooks. Snel, weinig belastend en gewoon een goede anti virus database Kaspersky zouik niet meer nemen, het europese kantoor heeft ruzie met het russische en de contracten zijn dus onzeker. Verder wou ik nog melden dat ook gratis virus scanners niet altijd alles eruit fileteren en vanalles in hun disclaimer kunnen zetten die jij vrolijk doorklikt bij installatie ( denk aan toolbars, sluipprogrammas e.d.) dus in mate van GOED is gratis dus echt NIET

Volgens computerblad Computer idee is Norton Internet security op dit moment het beste pakket. Zelf gebruik ik Norton al jaren en zeker de laatste 2 jaar zeer naar tevredenheid. Weinig systeem belastend en ik heb nog nooit een virus of ander kwaadwillend iets op mijn computers gehad. Ik gebruik deze ook op mijn netbook en werkt ook hiermee perfect.

De beste is Avast gebruik al jaren geen virus!! En het is gratis!!

Eset Smart Security is een van de betere Snel , vertraagt je systeem niet en word elke dag geupdate Werkt hier al jaren tot grote tevredenheid

Persoonlijk vind ik AVG Free en Microsoft Security Essentials het beste.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100