Hoe kan ik een wachtwoord verweideren

Er is iets op mijn toestsebord gevallen, en ik heb de vraag opslaan per ongeluk met Ja beantwoord. Nu wordt er bij elke pagina mo een wachtwoord gevraagd. Hoe los ik dat op. Ik ben er ondertussen wel uit welke toets er geraakt is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo is deze weide niet groen genoeg?
zondag
13 jaar geleden
O Ineke wat ben je weer stout! Je mág helemaal niet lachen om de taalfouten van anderen en je mag ze ook niet verbeteren. Dit is wel een site om je kennis te vermeerderen maar niet op het gebied van de Nederlandse taal, raar maar waar. Ik kreeg op mijn falie van de mods en het kostte mij 5 punten; na protest nog eens 5. Ze houden je wat taal betreft liever dom en daarom hebben ze die fantastische spellingscorrector geïnstalleerd die de mensen wel eens even Nederlands bij zal brengen. 't Arme ding moet echter zelf eert Nederlands leren. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh, 'eert'? Je bedoelt 'eerst' zondag? ;-)
zondag
13 jaar geleden
@Gertdejong zijn er nog geen strafpunten afgetrokken bij jou? Nou dat komt dan nog wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij nog niet... Maar dank voor je waarschuwing, al vind ik het inderdaad een flauwe actie van de mods...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie het nu in de gewijzigde regels staan inderdaad: "Kritiek op het taalgebruik en/of de spellingwijze van een ander is niet toegestaan." Ik zal me inhouden voortaan...

Antwoorden (2)

Laat je PC opnieuw opstarten en druk tijdens het opstarten herhaaldelijk op F8 (of F5) zodat hij in de veilige modus terecht komt, kies operator /beheerder en maak daarmee een nieuwe account aan.
Vanuit de nieuwe account (met beheerdersrechten) kun je proberen om bestanden vanuit de oude account naar de nieuwe te verplaatsen (b.v. met de zoekfunctie).
Zonder je wachtwoord is het niet mogelijk je oude account te openen of het wachtwoord te wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er even vanuit dat je een wachtwoord in Internet Explorer bedoelt: Je hebt een pagina waarop je een wachtwoord moest invullen en de vraag in Internet Explorer of die het wachtwoord moest opslaan met Ja beantwoord.

Open via het menu Extra - Internetopties. Op het tabblad Inhoud kies je de opties voor Aanvullen (zie afbeeldingen). Je kunt dan tevens opnieuw instellen of deze vraag wel of niet gesteld wordt als je een wachtwoord intypt.

Een andere manier is om CCleaner te downloaden. Dit is een goede tool om je PC schoon te houden en op te ruimen. Deze tool kan ook de internet geschiedenis en wachtwoorden verwijderen.