wie weet er een goed anti virus progamma dat ik kan downloaden die gratis is

op mij laptop zit geen cd rom , ook ben ik niet in het bezit van een creditkaart. ik weet daarom niet hoe ik mijn laptop kan beveiligen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (10)

AVG is een goed en gratis antivirus-programma; zal je alleen wat moeite kosten om te downloaden want bij elke pagina schuiven ze als eerste keuze een betaalde versie naar voren. Effe zoeken dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf gebruik ik Avira antivirus, en die bevalt me goed. Lekker snel met scannen en wordt elke dag automatisch geupdate. Enige kleine nadeel is dat na de update een reclamevenster staat, maar dan klik je op ok en is het weg.
13 jaar geleden
McAfee.

Deze scanner controleert ook elke website die je opgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Microsoft security essentials van microsoft zelf en het is gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik panda antivirus tot volle tevredenheid. Het maakt je pc niet trager omdat het 'in the cloud' werkt'. Jouw dataverkeer wordt op een server gecheckt op virussen, dat gebeurt niet op je pc zelf. Het is ook gratis.
13 jaar geleden
Zelf gebruik ik de gratis versie van Comodo Internet Security.

Op de link hieronder vind je informatie en je kunt kiezen uit drie verschillende opties.

- De eerste is alleen de Firewallsoftware van Comodo.
- De tweede is alleen de Antivirussoftware van Comodo.
- De derde optie is een gecombineerd installatieprogramma voor wat ze dan Comodo Internet Sercurity noemen. Het bevat de firewall, de virusscanner en Defense+, dat laatste is een programma dat van programma's bijhoudt of ze geen verdachte dingen doen.

Dit pakket (de derde optie) gebruik ik al enige tijd naar volle tevredenheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zijn er veel maar clamwin is wel een goede

anders moet je maar ff rond kijken op http://sourceforge.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier zijn er een paar, de één is volledig gratis de ander een trail versie, heb ze al eens allemaal uitgetest is plezant om de verschillen te weten. avg, avast, pandasecurity, mcafee, pctools, Microsoft security essentials, Gdata, Eset

http://www.eset.com/
http://www.kaspersky.com/trials
home.mcafee.com/store/free-antivirus-trials
pandasecurity.com/netherlands
bitdefender.com/scanner/online/free.html
free.avg.com/ww-en/homepage
housecall.trendmicro.com
pandasecurity.com/netherlands
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens AVG. Is gratis te downloaden en is makkelijk en goed.